Friday, July 1, 2011

wayang

skg ni bnyk lak cite bez kt wyg...klu xde duit cmno nk nengok?daymn! esok2 klu gua jd tokey balak baru lu org tau...*tetibe (mne dtg tokey balak tahu)*kening3...;) dulu klu cite melayu kua,susah je org2 kite nk g melawat wayang...skng!tp gua xpaham knpe cite toyol nakal tu kua pd zmn nih?haish



skng ni plak cite transfomers3...perggghhhhhh! leleh dow..



gua ade mmbe,dy ni dulu bkn men ssh nk msk wyg...klu nk msk pn,kne tgu org payong...*gua ade mmbe cmni ke?ke gua sndirik?haha shhhhhhh....tp skng ni dy la org nye...pantang je ade movie baru,sepantas siput baby mengensot dy g beli...


lagi2 klu cite 2 ade babak bogel2...dy la org pertama beli tiket! gua?!haish bkn la...mmbe gua..hahaha
ade tu lg la,ase malu nk msk wyg gn gua dh...sb ritu tersalah tmpt duduk....daymnnnn!malu akuh!!!org tu pn cibai ayam gak...msk lmbt spe suo,g je la hall sblh kiri tu ade kosong...grrrrr~

gaji pn dh msk,boleh la g tgk ase nye...3D ag...bia xphm hape robot 2 ckp,tgk action je dahhhh:)~
tp mlm ni gua nk g meyumbangkan sore dulu...spe2 yg join tu jgn psni mtk sign lak,seligi gua bagi...agak2 apo kn jd?!~























No comments:

Post a Comment