Wednesday, September 14, 2011

~malam pertama penuh makna~

assalam...nama gua malik...nama panjang malikiyawmiddin...gua skema je...



haaa,tajuk entry je dh buat korg ghairah...lek lek luuu...sap okok lu....mmg,mmg ni entry psl mlm pertama...mlm pertama yg penuh drama king n quen! gua jd tukang cerita je...memang ini mengaibkan, tp gua nk share skit je buat khayalan korg dlm toilet...kih kih kih;) woi woi woi,nk g mne?lom stat ag dh nk g toilet...lasak btl la ko nih!~ benda ni mmg real...tp bkn gua ok,ni jd kt gua punya kawan belah akak ipar gua...haaa,nk cerita sket psl kakak ipar gua, dy memang mantap beb!gua pn leleh tgkkk..perghhhh lu jgn nk ayt2 ey...lau xnk kene potong,bek tgk dr jaoh jek...gambar ni gua curik dr dy smlm...hehehehe


gambar hiasan sekadar termampu =.="




udah2 ler nk nipunyee...berbalik pada cerita asalan, time2 cuti sekolah ni bnyk la org buat kenduri kawin,ade yg naik kude, ade buat kek bermangkuk2 tingkat, ade yg bangang buat sanding dlm toilet pn ade...haish,style katanye..idak ler teman~ gua follow kak ipar gua g kenduri tu kt Tumpat,Korea...bermalam kt sane la nmpk gayanye,gua sampai sehari sebelum sampai sehari selepas kendurian tuh...punya lh seksa gua tido umh org, dh la nk tido xleh nk pakai boxer je...ermmm sabar je lh!

time hari sanding tu cmbese la de kompang,trompet,kude terbang n tak lupe jgk yg bersilat...yg hebatnya kenduri ni dy buat SERENTAK 3beradik sekali jalan...save bajet kowt!:) gua pnya lah letih mcm gua yg buat keje..bkn ape,letih tgk org dtg dgn pakai kain terbelah sana sini...gua pn teruja la beb!hahahahahaa


*g kenduri pakai cmni?mmg lahanat la kn...(gambar hiasan)


bila dh setle kenduri sume, keesokkan harinya gua cadang nk gerak petang sket sb xpanas kn...so pagi tu
bgn mandi n duduk sarapan gn pengantin 3sejoli nih...gua pn tersipu malu dok diam2 mkn ape yg patut...
tibe-tibe gua terkedu gn soklan mak pengantin...mcm cilake~

ibu : along,knpe mak lalu kt bilik ko smlm ko terkekek-kekek ketawa?
along : ....mak....kn masa kecik2 dulu mak pesan klu SUKA kene ketawa...:)

ibu : oooo(tersipu malu)...*tros angah plak jd mangsa...dh ko plak ngah,knpe mak dgr ko nangis?
angah : ....MAK..!!!malu la angah...ermmm tp kn dulu mak pesan lau SAKIT,nangis...!!

ibu : ok...gud job! haa kau adik? mak tak dengar pape pn...senyap jek bilik ko smlm...ape jd? dh along ko,KETAWA...angah ko,NANGIS...ko  je yg senyap....-.-"
adik : .....makkkkkk(suare manje mintk penyepak) kn mak selalu pesan...
          JANGAN BERCAKAP BILA MULUT PENUH...!!!~





gua kt tepi tu dh hampir tersebur mknn dlm mulut..berdaghah hidong gua...laki masing2 wt dek je...muka tak bersalah...ase nak bangun g cekik2 je mak dy tu...aduyai mulot! puaka ~ ~ tp xpe...gua selamat gk smpai ketanah air...

p/s : pandu berhati-hati...jgn laju-laju...laju2 nk g mano?~









No comments:

Post a Comment