Tuesday, October 18, 2011

perempuan hot bila...

Assalam,

lame jgk gua tak tertulis blog...bz la kata kn..sape2 yg tau kerja gua,diharap berdiam diri...masa terluang gua pun,gua guna kan untuk tido sahaja...bertapa bZ ny gua dikala siang dan malam mencari rezeki untuk anak dan bini kua yang masih dalam pantang(tipu!xkelakar pown)...gua nk bongkar sikit ape yg gua ase wanita tu hot dihidung gua...

1. Perempuan yang lasak
perempuan yg boleh panjat gunung,bawak moto(pacak sana sini)men break2 supaya gua yg duduk kt blakg tu kedepan..hahahaii boleh diajak bergusti bila ade mase terluang,tak semestinya time gado n time mlm jumaat je nk bgusti kn..awrrrrr

2. Perempuan yg pandai melukis komik
wlupn lukisan mcm cakar kuda,asalkan gua boleh paham dan gelak tu dh dicop lulus! tak perlu nk set kt diari saat2 indah yg dh lalui samada manis atau masin..cukup gn lukisan2 kartun yg membuatkan gua senyum :)

3. Perempuan komedi
secantik perempuan pn klu di tgh berak tetap huduh(muka merah2 sampai urat2 timbul kt kepala)argggg maksud gua dia jenis yg mudah mesra dgn alam sekitar..bia pun duduk kt sebelah tong sampah bau puaka!
perempuan yg hidong merah macam badut(jerawat batu) itu tak termasuk perempuan komedi ok,itu perlu cabot lari..agagagaaa~

4. Perempuan slamber
bygkn korg tgh lmbat nk g tengok wayang berdua tp jalan sesak tahap cipan...gua mesti la hangin nk2 lagi drive kete manual tp dengan adanya perempuan HOT yg slamber turun dari kete and g handlekn kesesakan jln tuh...derrrr ini lagi melambatkan gua la dol...gua ade niat gak nak meyelamberkan diri tinggalkan dy dalam jem tuh...wat malu gua jeh!hahaha lagi yg tak suka bergaya,pakai ape yg ade..takde buang masa gua nk tunggu lu bersolek lama2..hahahaa~

5. Perempuan yg malu tp mahu
tgh dating,jln2 kt KLCC pstu lalu depan kedai jual emas..ade la pasan cincin tu bentuk aiskrem..gua tnye nak ke?dy geleng..mmg gua tak mampu nk bagi lu cincin tuh,tapi niat gua nak epykan buahatimanis punya psal...gua carik,beli dan bagi dy aiskrem bentuk cincin...pastu pastu pastu dy makan aiskrem,gua makan pelempang...lps tuh kitorang putus!ape ke bahalol la manusia skg nih...metarial btl~

6. Perempuan yg pendek akal
gua ase perempuan jenis ni terlalu hot..gua mintak dy terjun laot pn dy sanggup...berenang atas pasir pn sanggup asenye..hahaa tp gua tak nak perempuan cmnih..hahaa kne la pandai pilih skit...lu nk ank2 lu jd cmtuh?nak?silap didik kena marah sikit,bunuh diri...mintak simpang

7. Perempuan yg erm erm ermmmm
dy nk puji gua nsem,tp terkedu/tersangkut/tercekik nk sebut...hahahaa
okbai~

1 comment:

  1. yg last yg no 7. miahahahahahaa! ouh dan perempuan badut jerawat batu. bahahaha! pak lawak la awak ni. miahahaha~ :D

    ReplyDelete