Monday, June 20, 2011

keGENTINGan

Salam...
hari gua makin hari makin ceria..hati senang, jiwa kerap kali xwt kacau.."i like"...xtau nk gambarkn cmno dh... ok2,xyh nk bnyk bermadah,xbez pown..n gua pn geli nk karang ayat mengayat nih.... lurus ke titik(straight to the point), gua nk cite yg gua g genting smlm...TERbaikk!!! sies terbaik!!! haaaa???gua g gn sape?xyh tau laaa...phm2 sndiri sudah..hahahaha
kali ni xde nk taip ppnjg..korg tgk gmba jek!hahaa


*ni dy si adk manis dan si abg lagi manis...muahahaha













*kasut kitorg same..ngeh ngeh ngeh:)











*dy suke kate idong gua nsem...apakah?hahaa












*yg ni gua saje je nk tP(tarik Perhatian)...
haaa,nmpk pemainan disitu?ahakz=p









 *gua pn xtau hape motif disebalik gmba nih...haish (macho en)ahhh,dh mule dh pangai kau ni...(pasan xsudah la ko ni topek).hohoho
















*dy nk wt muke comel lak...tp tak TERbndingkn gn kecomelan gua...kih3
 kn?:)















*gua dok cmni je ade yg bg 10hengget...korg kire sndiri lh bpe rmai yg masuk kt situ...kali gn 10hengget... tak ke lime belas puluh ratus juta gua dpt...bijak kn?hahaa







*!@#$%^&*() mimpi gua jd indah sebab dy(ttibe) tetttttttttttt 
















*gua kt london...xcaye? iyer2,gua kt genting je..alaaa,nk tP sikit pn xleh...huh!














*pemainan ni gua nek 2belasratus kali...tp xde ke yg nek ni pkai skirt pendek?adoiyai...









*dy ckp gua buang tebiat mkn skrem ssjuk cmnih...pstu,gua nye skrem dh abs nk mtk dy sket,perghhhhhh kemot beb...!xpe xpe















*ni lg satu pangai...lu tgk je la muke dinasor tu bile gua sergah beliau...haaaa,terkejut dinasor kau! padan....hahahaa=0







*sumo hdp gua dh hmpir 49taon ni,xpenah ag gua pose cm gini...perghhhh!!!TERbaik dow...gua pn leleh bile tgk gmba sndiri cmni...korg cmne?hahaha









*yg ni gua mmg sies gile penat...penat gua penat puas berjalan...hehehe


















*k yg ni last...gua mmg saje je senyum cmtu, wt muke dafi jup...boleh tuju lagu?hahaha 














cmtu lh cite nye gua kt genting...bez gile kowt!owh,ayt ni dh lame org xpkai...ok,nk gmbarkn dy nye bez tu perghhhh mmg terbaik tahap taikseladang(bullshit) r...
*kredit to nurnabilahsyazwani...gua syg lu lebih la~













 

3 comments:

  1. sume bende kau nk lebih. haha. pentingkan kesederhanaan ye cik abg. ingt tu. renung renungkan dan selamat beramal. ahaha. wekk! love u ten muncet~! :)

    ReplyDelete
  2. salah la. sebab bnda tu semua tak betul. hahaha~

    ReplyDelete